lördag 26 maj 2012

Insamlande av material

Efter att huvudet fyllts av flera nya idéer åkte jag igår en sväng till mina föräldrar för insamling av material. Efter att ha ränt runt i  uthusen hade jag bilen full av hönsnät, haspar, gamla brädlappar, mer ståltråd och en gammal emaljpotta som ska fyllas med blommar och stå på min ljugarbänk på verandan. Hemma hade jag två gamla rostiga nycklar som jag och sonen hittat när vi gjorde en av våra vanliga promenader i grannskapet samt två ramar som jag länge funderat på vad som ska hända med.
Pysslet är nu i full gång och det färdiga resultatet kommer redovisas inom kort.

1 kommentar:

  1. Åh låter så spännande, ser fram emot resultaten;) ja du har ju verkligen en guldgruva att gräva i;)

    Önskar dig en härlig kväll
    Kram

    SvaraRadera