fredag 5 april 2013

Tillfälligt avbrott

Har för tillfället flera bollar i luften och flera projekt som jag vill göra men inget som är färdigt och en del är inte ens påbörjat utan bara i JAG VILL-stadiet.
Få se om jag får tummen ur att fixa lite men senaste veckan har jag varit totalt slut när jag kommit hem från jobbet så hur mycket jag än vill så har jag inte orkat ta tag i mina idéer (skyller totalt på omställningen till sommartid, går ju upp EN HEL TIMME tidigare än vanligt).
Förhoppningsvis så tar jag igen lite vila i helgen och tar tag i mitt pysselliv snart. Ha det gott så länge.

3 kommentarer:

  1. Ta du och lyssna på kroppen. Bloggen och vi läsare finns kvar.
    Ha nu en härlig helg, med nära, kära och det du finner inspirerande och lustfyllt.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får tillbaka din ork så vi får se lite roliga saker. Jag kommer till Sverige i juni då kanske vi kan skapa ihop. Kram

    SvaraRadera
  3. Ta hand om dig. Vi finns alltid kvar här;)

    Kram
    Annie

    SvaraRadera