fredag 9 april 2021

En poncho till denna sommaren kanske?!

Våren 2018 hittade jag det här mönstret på denna fina poncho och den blev jag ju bara tvungen att virka för att kunna ha under fina sommarkvällar. Att just den sommaren skulle bli den varmaste sedan Hedenhös och att man satt i bikini även på nätterna var ju inget jag (eller någon annan heller för den delen) hade tagit med i beräkningen och därför blev den inte använd mer än en gång det året. 
Våren därpå flyttade vi till nyköpt hus och alla kläder packades ner i diverse lådor. Vissa av dessa lådor har förblivit ouppackade i källaren, där ibland lådan med ponchon och därför har den fallit i glömska tills jag nu gick igenom mina foton och den då dök upp.. i alla fall visuellt. Nu får jag gå igenom lådorna och se om jag denna sommaren får uppleva några lagom ljumma kvällar tillsammans med min fina poncho. 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar