onsdag 26 september 2012

Nu har dockan fått sin filt

Sedan i fredags har jag virkat varje ledig minut och det är nog tur att jag är föräldraledig för hade jag varit tvungen att gå till jobbet hade jag nog fått abstinens ( antagligen hade virkningen fått följa med så jag åtminstonde hade kunnat virka på lunchrasten om jag känner mig själv rätt). 20 rutor blev det sammanlagt och efter att de sytts ihop hade jag garn kvar för att göra en kant runt om, eller rättare sagt, jag bad en bön till Gud att det vita skulle räcka för det var den färgen som var minst kvar av när kantvirkningen startade men det räckte med någon meter till godo.
Nu är den i vilket fall som helst klar och jag tycker dockan ser nöjd ut där hon sitter i uppkrupen i soffan framför TV:n.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar