tisdag 26 juni 2012

Många projekt på gång

Nu har jag flera projekt igång och några som ännu bara ligger i idéstadiet.
Jag har målat en träask som egentligen är avsedd för en vinflaska, i den kommer en plåtburk placeras och sättas en blomma i, ett litet ord kommer nog att skrivas också.
Min pigtittarmöbel står i källaren med hälften av den gamla färgen kvar, den ska alltså skrapas färdigt, slipas och målas om.
Grenen ligger färdigmålad i trädgården och ska sättas upp vid mina clematis.
Några tegelpannemagneter ska skrivas ord på och få magneter.
Min nyckeltavla ska få krokar och upphängningsanordning.
Fixa iordning barnmatsburkljuset som jag gjort så det blir fint.
Dessutom funderar jag på att sy en klänning och hätta till min dotter.
Göra en ljusstake av gamla brädor (fick idén när jag var iväg över midsommar).
Måla en ganska stor svart tegelpanna vit och skriva Välkommen på den.
Som ni ser så saknas det inte projekt....kanske att jag ska göra klart de påbörjade innan jag sätter igång med de nya....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar